Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 20 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методика дослідження інноваційного потенціалу підприємствКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2018Теоретичні основи формування конкурентних стратегій підприємстваМеліхов, В. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Стратегічний аналіз макросередовища підприємств овочевої галузіБенько, В. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2015Стратегія диверсифікації виробництва як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Дослідження ринку соняшнику Запорізької областіКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tatiana
2018Маркетингова політика розподілу підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2015Проблема формування вибору сучасного споживача в інтернет-просторіСокіл, Яна Сергіївна; Сокол, Яна Сергеевна; Sokil, Yana