Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6554
Title: Теоретичні основи формування конкурентних стратегій підприємства
Authors: Меліхов, В. О.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: стратегія конкуренції;конкурентні переваги;конкурентна стратегія;ринок
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 108-109)
Abstract: Стратегія конкуренції являє собою основу конкурентної поведінки підприємства на ринку і описує схему забезпечення переваг над конкурентами. Конкурентна стратегія концентрується на діях і підходах, які пов'язані з управлінням, спрямованим на встановлення і зміцнення довгострокової конкурентоспроможної позиції підприємства на ринку в одній специфічній сфері підприємництва.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6554
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf118.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.