Стратегічний аналіз макросередовища підприємств овочевої галузі
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проблема неузгодженості інтересів суб’єктів ринку в процесі їх господарської діяльності залишається і надалі актуальною, оскільки у прагненні в першу чергу максимізувати прибутки в короткостроковій перспективі, керівники сільськогосподарських підприємств приймають необґрунтовані рішення, які не лише шкодять даній організації в її стратегічному розвитку, а й ускладнюють процес взаємодії з суб’єктами за інтересами, підсилюючи тим самим загальну невизначеність середовища. З огляду на це, обґрунтування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства повинно ґрунтуватись на глибокому аналізі факторів макросередовища з урахуванням характеру їх дії.