Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12766
Title: Методика дослідження інноваційного потенціалу підприємств
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетингові дослідження;інноваційна діяльність;ринок;фінанси
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 18-19 травня 2017 року);(С. 250-252)
Abstract: Рівень інноваційного потенціалу підприємств відіграє важливу роль в діяльності підприємств. Саме удосконалені, нові товари та послуги, креативні ідеї створюють конкурентні переваги, дозволяють зберігати свої позиції на ринку. Оцінити ринкову привабливість ідеї товару або послуги, просувати його на ринок, залучати інвесторів неможливо без вивчення ринку та його потреб. Тому важливою умовою реалізації інноваційної діяльності є наявність маркетингових досліджень в сфері інтересів підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12766
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf128 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.