Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5332
Title: Проблема формування вибору сучасного споживача в інтернет-просторі
Authors: Сокіл, Яна Сергіївна
Сокол, Яна Сергеевна
Sokil, Yana
Keywords: споживач;ринок;товари;послуги;consumer behavior;consumer insight;conspicuous consumption
Issue Date: 2015
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., (Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.).Економічні науки;Т. 3 (С. 128-12)
Abstract: UK: Ринок, як інформації, так і товарів, і послуг, перенасичений інформацією. Структура суспільства позбавлена чіткого соціального, статусного поділу, і людина при здійсненні вибору не може орієнтуватися на задані для його соціального класу характеристики. EN: The approaches to consumer behavior modeling are revealed. The essential challenges of the conspicuous consumption are determined. The reasons of consumer behavior predicting by making consumer insight are grounded.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5332
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-128-129.pdf307.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.