Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 86 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Мистецтво мерчендайзингу: як красиво продавати овочі та фруктиБілоконь, С.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2019Ефективні маркетингові інструменти в системі збуту плодоовочевої продукціїЄвпадченко, К. С.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2019Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств – виробників плодовоовочевої продукціїФурса, Валерія; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2019Сенс щастя в сучасних контекстах індивідуального і суспільного буттяАфанасьєва, Л. В.; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2019Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємстваЛебедка, А. А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Экономико – правовой механизм реализации новой модели современной культурной политики УкраиныОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman; Афанасьева, Л. В.