Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7228
Title: Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств – виробників плодовоовочевої продукції
Authors: Фурса, Валерія
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Keywords: конкурентоспроможність;споживачі;імідж;креативність;попит;маркетингові комунікації;реклама;маркетингове планування
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;C. 227-230
Abstract: Стабілізація роботи та розробка стратегії розвитку плодоовочевого комплексу сільськогосподарських підприємств України має велике народногосподарське значення в забезпеченні населення продуктами харчування . Основним напрямком покращення ситуації в зазначеній сфері є забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Конкурентоспроможність підприємства – це його здатність задовольняти потреби ринку, тобто споживачів, краще ніж конкуренти. Цього можна досягти за рахунок розвитку сфери маркетингу, який є основою кращої організації виробництва, посилення конкурентоспроможності господарюючого суб’єкта на ринку, формування його іміджу в соціально-економічному середовищі
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7228
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези fin-227-230.pdf162.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.