Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2021Development of Ukrainian enterprises in crisis economy in brand management systemMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Marchuk, Anastasiia; Марчук, Анастасія Олександрівна; Марчук, Анастасия Александровна
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Маркетингові особливості використання портфеля брендівМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Вплив факторів мікросередовища на маркетингову діяльність підприємств хлібопекарської галузіМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Фактори макросередовища та їх вплив на діяльність хлібопекарських підприємствМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna