Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 57 (Search time: 0.013 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Определяющие особенности сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Применение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныМихайлова, Л. И.; Нехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
23-Jan-2019Факторы макромаркетингового окружения организацииБончужная, Е. Ф.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2012Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2014Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузіГрибова, Діана Вікторівна; Грибова, Диана Викторовна; Hrybova, Diana
2014Формування маркетингової стратегії туристичних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Потенціал маркетингового механізму організації харчування закладами загальної середньої освітиКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринкуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia