Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14926
Title: Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі
Authors: Грибова, Діана Вікторівна
Грибова, Диана Викторовна
Hrybova, Diana
Keywords: маркетинг;овочівництво;ефективність;галузь;виробництво;асортимент;эффективность;овощеводство;отрасль;производство;ассортимент;efficiency;marketing;vegetable growing;branch;manufacture;assortment
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Бізнес-навігатор: науково-виробничий журнал;№1 (33) (С. 214-218)
Abstract: UK: Статтю присвячено формуванню маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі та дослідженню питань формування конкурентних переваг виробників овочевої продукції. RU: Статья посвящена формированию маркетинговых подходов эффективного функционирования овощеводческой отрасли и исследованию вопросов формирования конкурентных преимуществ производителей овощной продукции. EN: The article is devoted to formation of marketing approaches of effective functioning of vegetable-growing branch and research of questions of formation of competitive advantages of manufacturers of vegetable production.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14926
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf188.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.