Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетингові дослідження

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 28 to 34 of 34 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємствКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2019Ребрендинг, необхідність та метаКрутікова, А. О.
2015Стратегія розробки нового товару на ринку соківШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Сучасні підходи до аналізу поводження споживачів в епоху персоналізованих комунікаційВоронянська, Олена Владиленівна; Воронянская, Елена Владиленовна; Voronianska, Olena
2019Товарна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на споживчому ринку ковбасних виробів: дипломна робота магістраКрюковська, Катерина Ігорівна
2021Удосконалення комунікаційної політики молокопереробного підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємств та підвищення їх маркетингової компетентностіГаценко, М. О.; Валентиров, І. В.; Сокіл, Яна Сергіївна; Сокол, Яна Сергеевна; Sokil, Yana