Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560
Title: Сучасні підходи до аналізу поводження споживачів в епоху персоналізованих комунікацій
Authors: Воронянська, Олена Владиленівна
Воронянская, Елена Владиленовна
Voronianska, Olena
Keywords: маркетингові дослідження
споживачі
програмний пакет SPSS
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та права в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 березня 2019 р.): у 5 ч.;Ч. 2 (С. 27-28)
Abstract: В сучасному маркетинговому середовищі неможливо ефективно працювати, не маючи результатів маркетингових досліджень і прогнозів хоча би на найближче майбутнє. Тим більше, що надзвичайно швидкими темпами змінюються тренди в системі взаємовідносин між компаніями і клієнтами. Клієнт тяжіє до персоніфікації в споживанні будь-яких товарів і послуг, тому компанії повинні такі бажання враховувати.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560
Appears in Collections:кафедра Облік і оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26_Воронянс_ка_О.В..pdf329 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.