Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716
Title: Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємств та підвищення їх маркетингової компетентності
Authors: Гаценко, М. О.
Валентиров, І. В.
Сокіл, Яна Сергіївна
Сокол, Яна Сергеевна
Sokil, Yana
Keywords: інтернет-маркетинг;маркетингові комунікації;телекомунікаційні технології;маркетингові дослідження;персоніфікація взаємодії
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 7-8
Abstract: В умовах диверсифікації та зростання економіки на ринку посилюється конкуренції, відбувається лавиноподібне збільшення обсягів виробництва та реалізації товарів і послуг, кардинальна зміна технологій, що є передумовами використання підприємствами нових ефективних форм просування товарів на ринок та ефективного позиціонування. Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології розширюють можливості та перспективи споживачів та організацій, підвищують їх мобільність і діджиталізацію, та є рушійною силою у розвитку інтернет-маркетингу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-9-10.pdf354.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.