Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716
Назва: Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємств та підвищення їх маркетингової компетентності
Автори: Гаценко, М. О.
Валентиров, І. В.
Сокіл, Яна Сергіївна
Сокол, Яна Сергеевна
Sokil, Yana
Ключові слова: інтернет-маркетинг;маркетингові комунікації;телекомунікаційні технології;маркетингові дослідження;персоніфікація взаємодії
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 7-8
Короткий огляд (реферат): В умовах диверсифікації та зростання економіки на ринку посилюється конкуренції, відбувається лавиноподібне збільшення обсягів виробництва та реалізації товарів і послуг, кардинальна зміна технологій, що є передумовами використання підприємствами нових ефективних форм просування товарів на ринок та ефективного позиціонування. Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології розширюють можливості та перспективи споживачів та організацій, підвищують їх мобільність і діджиталізацію, та є рушійною силою у розвитку інтернет-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-9-10.pdf354.21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.