Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12759
Title: Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств
Other Titles: Практические аспекты маркетинговых исследований инновационной деятельности предприятий
Practical aspects of marketing research innovation enterprise
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетингові дослідження;інноваційна діяльність;зовнішнє середовище;стратегія;підприємства;маркетинговые исследования;инновационная деятельность;внешняя среда;стратегия;предприятия;marketing research;innovation;the external environment;the strategy of the enterprise
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Молодіжний економічний дайджест: Науковий електронний журнал;№ 2-3(5-6) (С. 257-262)
Abstract: UK: У статті розкрито сутність сучасних методів маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств та обґрунтоване практичне їх впровадження на прикладі сільськогосподарських підприємств. RU: В статье раскрыто сущность современных методов маркетинговых исследований инновационной деятельности предприятий, а также обосновано их практическое внедрение на примере сельскохозяйственных предприятий. EN: The article reveals the essence of modern methods marketing research at innovation enterprises. Their practical implementation by the example of the agricultural enterprises are prove.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12759
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-258-263.pdf805.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.