ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499
Title: Товарна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на споживчому ринку ковбасних виробів: дипломна робота магістра
Authors: Крюковська, Катерина Ігорівна
Keywords: маркетингова діяльність;маркетингові дослідження;товарна стратегія;ринок ковбасних виробів;економічна ефективність
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Abstract: В сучасних ринкових умовах, з посиленням конкурентної боротьби роль товарної стратегії підприємства різко зростає, адже успіх будь – якої компанії на товарному ринку залежить від самого продукту підприємства, його основних характеристик та переваг. Для здійснення успішної діяльності на ринку та задоволення потреб споживачів, необхідна детально розроблена і добре продумана ефективна маркетингова товарна стратегія.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи бакалаврів і магістрів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крюковська К.І..PDF755,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   




Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.