Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 122 to 141 of 200 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Передумови об'єднання виробників для спільного вирішення проблем збуту сільгосптехнікиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETINGАрестенко, В. В.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Перспективы развития инфраструктуры аграрного рынка в современных условияхКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tatiana
2006Повышение результативности деятельности предприятий сельскохозяйственного машиностроения на основе маркетинга: дис. ... канд. эконом. наук : 08.06.01Нехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2019Політико-правові чинники розвитку ринку продуктів харчування для дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2011Посилення ролі і значимості маркетингу на машинобудівному підприємствіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Потенціал маркетингового механізму організації харчування закладами загальної середньої освітиКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Потреби та їх роль в економічному розвитку суспільстваШило, А. С.
2012Пошук альтернатив існуючим системам збутуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2010Поєднання теорії маркетингу і досвіду господарювання машинобудівного підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Применение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныМихайлова, Л. И.; Нехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2009Проблеми галузі сільськогосподарського машинобудування в Україні й шляхи їх вирішення на основі маркетингового управлінняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2009Проблеми ефективної організації підприємств на ринку комбікормової продукціїТерещенко, Максим Анатолійович; Терещенко, Максим Анатолиевич; Tereshchenko, Maksym
2004Проблемы обеспеченности сельского хозяйства Украины техникой и решение их с помощью внедрения маркетинга на предприятиях сельскохозяйственного машиностроенияНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2006Проблемы организации маркетинга на предприятиях сельскохозяйственного машиностроенияНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2021Проект з виробництва та реалізації еко-сумокСердюк, Н. М.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2021Проект з вирощування та реалізації горіхівДомашов, С. П.; Жолоб, Р. О.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2019Психологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікаційМихайлова, М. С.
2015Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Колесник, А. А.
2019Реклама як ефективний інструмент маркетингуСергєєва, Ю. О.