Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9060
Title: Психологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікацій
Authors: Михайлова, М. С.
Keywords: маркетинг;колір;реклама;кольоровий маркетинг
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 99
Abstract: Використання кольорів в маркетингових коммунікаціях є перспективним об'єктом інновацій. Чітко сфокусована, логічно і обгрунтована колірьова комунікація здатна зміцнити, підвищити і вигідно висвітлити статус бренду, товарної марки або окремого товару.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9060
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.PDF368.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.