Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6268
Title: Передумови об'єднання виробників для спільного вирішення проблем збуту сільгосптехніки
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: менеджмент;маркетинг;матеріально- технічне постачання АПК;Сільгоспхімія;консолідований маркетинг
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Сборник статей научно-информационного центра «Знание» по материалам VI меіжнародной конференции «Развитие науки в XXI веке»;С. 132-136
Abstract: У формуванні домінуючої орієнтації збуту на попит вирішальну роль виконує маркетинг. Основні методи дослідження об’єктів для цілей узагальнення, такі як вивчення, дослід, експеримент, виявлення спільного та протиріч, є в свою чергу і методами маркетингу, а маркетинг є комплексною методикою вичення ринку та впливу на нього.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6268
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30....Тези В Нехай Харьков 15.pdf308.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.