Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 35 to 54 of 200 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Забезпечення маркетингової підтримки підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Застосування методології консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту підприємств галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2014Застосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентівКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Застосування Інтернет технологій в маркетингуАндрущенко, С. В.
2016Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки)-
2020Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 1 (41)-
2021Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 1 (43)-
2022Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 1 (45)-
2019Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 2 (40)-
2020Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 2 (42)-
2021Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 2 (44)-
2022Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 2 (46)-
2023Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). № 2 (48)-
2020Инновации создания маркетинговых организацийНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Калькулювання витрат за повним життєвим циклом продуктуГреченко, Р. І.
2016Конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузіЛєбєдєва, І. Г.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2021Корпоративний маркетинг сучасної епохиСкляров, Роман Васильович; Скляров, Роман Васильевич; Skliarov, Roman; Мальчев, Б. Р.
2021Краудсорсинг і аутсорсинг в бухгалтерському облікуІлляшенко, Катерина Володимирівна; Илляшенко, Екатерина Владимировна; Illiashenko, Kateryna
2020Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітейКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2012Логістика: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладівЛегеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Leheza, Daria; Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia; Лобанов, М. І.