Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499
Title: Застосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентів
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: емпіричне пізнання;емпіричне дослідження;метод порівняння;метод виміру;навчальний процес;методика спостереження;маркетинг
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Инновационные технологии в подготовке специалистов экономического профиля: материалы Международной научно- практической конференции (Симферополь, 3-4 апреля 2014 г.);С. 105 – 107
Abstract: Вибір конкретного методу маркетингового дослідження за допомогою емпіричних методів залежить від поставлених цілей, особливостей досліджуваних об'єктів, уподобань і досвіду дослідника. Але кожний з цих методів дозволяє отримати студентами практичні навички роботи у напрямі маркетингових досліджень, і що дуже важливо, в рамках навчального процесу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова_2014_Практ_асп_емп_марк.PDF358.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.