Конкурентна стратегія ПрАТ «Бель Шостка Україна» на споживчому ринку сирів: дипломна робота магістра
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Мелітополь: ТДАТУ
Анотація
Актуальність дослідження полягає в тому, що впровадження конкурентної стратегії виробництва забезпечує підприємствам економічне зростання та фінансову стабільність, а, отже і конкурентоспроможність як продукції, так і підприємства в цілому, тоді як вузькоспеціалізовані підприємства зазнають вагомих збитків, сконцентрувавшись на одному виді продукції чи виробництві. Однак, зважаючи на багатогранність і складність даної проблеми, постає потреба у поглибленому її вивченні, обґрунтуванні можливих напрямів реалізації, висвітленні стратегічного змісту в розвитку підприємства.
Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка методологічних положень, а також науково-практичних рекомендацій процесу формування та реалізації маркетингової конкурентної стратегії виробництва на споживчому ринку сиру.
Для досягнення визначеної мети були поставлені та вирішені наступні завдання:
- систематизація теоретичних підходів до вивчення сутності формування конкурентної стратегії підприємства;
- аналіз макросередовища споживчого ринку сиру;
- проведення аналізу мікросередовища та визначення стратегічних альтернатив його розвитку;
- розробка моделі поведінки споживача ринку сиру;
- стратегічне обгрунтуання діяльності підприємства на ринку сиру;
- розробка та обґрунтування моделі формування конкурентної стратегії підприємства на споживчому ринку сиру;
- оцінка економічної ефективності реалізації конкурентної стратегії підприємства.
Об'єктом дослідження дослідження є процес розвитку маркетингової діяльності ПрАТ «Бель Шостка Україна» на споживчому ринку сиру.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних і практичних прийомів, які забезпечують формування та реалізацію конкурентної стратегії на ринку сиру.
Методи дослідження. Поставлені в дипломній роботі завдання вирішувалися за допомогою таких методів: економічного аналізу та порівняння; статистично-економічні; анкетного опитування; табличного і графічного методів, методи стратегічного аналізу, методи оцінки інвестиційних проектів, методи оцінки ризиків інвестиційного проекту.
Основними джерелами інформації для аналізу й узагальнень були чинні законодавчі та нормативно-правові акти, офіційні матеріали Міністерства товарної політики України, Державного комітету статистики України, Головного управління статистики у Запорізькій області, дані підприємства та особисто проведеного анкетування.
При написанні дипломної роботи використовувались наступні методи: метод групувань, метод розрахунку коефіціентів, економічний метод, статистичний метод, метод портфельного аналізу, такий як Shell/DPM, розрахунок карти стратегічних груп, аналіз за матрицею Ансоффа, анкетування, метод ADL, метод SPACE-аналізу, модель Монте-Карло і метод аналізу ієрархії.