Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486
Title: Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятия
Other Titles: Development of the marketing product strategy of the enterprise
Authors: Шквыря, Наталья Александровна
Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Колесник, А. А.
Keywords: маркетинг;маркетинговая товарная стратегия;marketing;marketing product strategy
Issue Date: 2015
Publisher: ИжГТУ имени М.Т. Калашникова
Series/Report no.: Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.);(С. 276-280)
Abstract: RU: В статье уточнены теоретические аспекты формирования маркетинговой товарной стратеги. На примере предприятия, которое специализируется на производстве консервированной продукции, разработана маркетинговая товарная стратегия и оценен эффект ее применения. EN: The theoretical aspects of the formation of commodity marketing product strategies are specified. By the example of the company, which specializes on the production of canned products, the market-ing product strategy is developed and the effects of its application are evaluated.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-276-280.pdf403.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.