Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

кафедра Маркетинг : [44] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 44
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Застосування тренінгових занять у практичній підготовці маркетологівВертегел, С. Я.; Vertegel, S. Y.
2016Маркетингова стратегія розвитку комерційних банківШквиря, Н. О.
2011Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції в умовах розширеного відтворенняЛегеза, Д. Г.
2013Farm concentration influence on the level of market competitionLegeza, D. G.; Grischenko, E. U.
2013Ринкові позиції аграрних підприємств малого сектору економікиКолокольчикова, І. В.
2013Establishment of the regional centre for techical servise and monitoring of exploitation of agricultural machineryLegeza, D.; Kulish, T.
2013Розвиток обслуговуючої кооперації та питання продовольчої безпекиКолокольчикова, І. В.
2013Інформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингуШквиря, Н. О.
2013Вплив сучасних маркетингових Інтернет-технологій (краудсорсинг) на розвиток бізнесуШевчук, О. Ю.
2013Ф'ючерсна торгівля як потужний інструмент захисту зерновиробниківСерських, Н. С.
2013Концепція життєвого циклу кооперативних формуваньКолокольчикова, І. В.
2013Оцінка та розвиток персоналуВертегел, С. Я.; Долженко, I. I.
2013Державна підтримка сільськогосподарських підприємств та їх конкурентоспроможністьАрестенко, Т. В.; Арестенко, В. В.
2013The forming and implementation of horticulture market development strategySokil, Y.
2014Особливості ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукціїШквиря, Н. О.
2014Маркетинг підприємств АПК - комунікаційна складоваАрестенко, Т. В.; Арестенко, В. В.
2015Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послугШквиря, Н. О.
2016Використання інтерактивних методів при викладанні маркетингових дисциплінАрестенко, В. В.; Арестенко, Т. В.; Арестенко, В. В.
2006Дорадництво - інтеграція науки, навчання і виробництваЛубяний, М. М.; Лобанов, М. I.
2014Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфериСерських, Н. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 44