Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Роль комплаєнсу й антикризового PR у соціальних мережахВенгерова, Олена Василівна; Venherova, Olena
2025Впровадження альтернативних шляхів формування збутових мереж компанії в умовах сучасних викликівБінчева, Поліна Геннадіївна; Bincheva, Polina
2025Впровадження принципів сталого розвитку в маркетингові стратегії тваринницьких підприємствБордюжа, Сергій Олександрович
2025Формування маркетингової стратегії підприємств олійно-жирової галузі в умовах сучасних викликівВенгерова, Олена Василівна; Venherova, Olena
2025Розвиток внутрішнього маркетингу підприємств сфери послугШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2025Оцінка стратегій розвитку молокопереробних підприємств УкраїниТесленко, Максим Вікторович
2025Соціальна корпоративна відповідальність у цифровому підприємництвіСокіл, Яна Сергіївна; Sokil, Yana
2025Інтеграція цілей сталого розвитку в маркетингову стратегію диверсифікації продукціїОбіход, Марія; Легеза, Дар'я Георгіївна; Legeza, Daria
2025Вплив зеленого маркетингу на купівельні рішення покоління Z у харчовій промисловостіЛавриненко, Сергій Іванович
2025Гейміфіковані маркетплейси сталого споживання як інструмент цифрового маркетингу та екоосвітиКукіна, Наталя Володимирівна; Kukina, Natalia
2025Цифровізація маркетингових стратегій підприємств зернопереробної галузі в контексті сталого розвиткуВладіміров, Євгеній Сергійович
2025Theoretical approaches to the study of digital marketing activities in fruit and berry processing enterprisesKhlivetskyi, Volodymyr; Хлівецький, Володимир Олександрович
2025Маркетингове дослідження ринку олійних культур: виклики та перспективиВенгерова, Олена Василівна; Venherova, Olena
2025Sustainable Marketing within the Environmental Responsibility Context: Research and Communication Strategies for Businesses GrowthZrybnieva, Iryna; Burdyak, Oleh; Venherova, Olena; Nosachenko, Oleksandr; Serhiienko, Oleksandr; Венгерова, Олена Василівна
2025Використання штучного інтелекту в освітньому процесі вищої школи: нові можливості та загрозиВенгерова, Олена Василівна; Venherova, Olena
2025Фактори макро середовища, що впливають на рекламну політику компаніїБінчева, Поліна Геннадіївна; Bincheva, Polina
2024Вплив факторів мікросередовища на формування комплексу маркетингу на ринку плодів та ягідБінчева, Поліна Геннадіївна; Bincheva, Polina
2024Особливості формування маркетингових стратегій підприємств ресторанного бізнесуШквиря, Наталя Олександрівна; Кукіна, Наталя Володимирівна; Shkvyria, Natalia; Kukina, Natalia
2024Формування системи управління ризиками підприємстваКукіна, Наталя Володимирівна; Оглобліна, В. О.; Ткаченко, Є. Ю.; Kukina, Natalia; Ogloblina, V. А.; Tkachenko, Y. Y.
2024Використання інструментів цифрового маркетингу підприємствами ресторанного бізнесуШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 462