Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

кафедра Маркетинг : [57] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 57
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Туризм як чинник розвитку міжкультурної комунікації народівАфанасьєва, Л. В.; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2017Формування концепції креативної особистості як фактор креативно-знаннєвої економіки в умовах викликів глобалізаціїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2017Концептуальні пріоритети формування сучасної людини економічноїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman; Молодиченко, В. В.
2018Культурне планування «міської екзистенції» як способу самопізнання міських громад та формування їх іміджуАндрюкайтене, Р.; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2016Аксиодуховная составляющая в становлении и гармонизации социо-культурного бытия человекаОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman; Молодыченко, В. В.; Тараненко, Г. Г.
2015Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналуКолокольчикова, І. В.; Вертегел, С. Я.
2016Привабливість галузі садівництва УкраїниКолокольчикова, І. В.
2017Розвиток садівництва в Херсонській областіКолокольчикова, І. В.
2016Товарна політика підприємств галузі садівництва УкраїниКолокольчикова, І. В.
2016Сучасний стан та тенденції розвитку галузі садівництва в УкраїніКолокольчикова, І. В.
2015Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької областіКолокольчикова, І. В.
2014Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесуКолокольчикова, І. В.
2011Заробітна плата державних службовців - основний мотивуючий факторЯнаков, А. С.; Вертегел, С. Я.
2016Прийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплінШевчук, О. Ю.
2016Застосування тренінгових занять у практичній підготовці маркетологівВертегел, С. Я.; Vertegel, S. Y.
2016Маркетингова стратегія розвитку комерційних банківШквиря, Н. О.
2011Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції в умовах розширеного відтворенняЛегеза, Д. Г.
2013Farm concentration influence on the level of market competitionLegeza, D. G.; Grischenko, E. U.
2013Ринкові позиції аграрних підприємств малого сектору економікиКолокольчикова, І. В.
2013Establishment of the regional centre for techical servise and monitoring of exploitation of agricultural machineryLegeza, D.; Kulish, T.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 57