Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

кафедра Маркетинг : [424] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 424
Issue DateTitleAuthor(s)
Mar-2023Поведінка споживачів на ринку борошна в країнах Європейського Союзу.Легеза, Дар'я Георгіївна; Сокіл, Яна Сергіївна; Куліш, Тетяна Володимирівна
2023The impact of environmental trade policy on regional greenhouse gas management.Mikhno, I.; Koval, V .; Filipishyna, L.; Legeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна; Motornyi, M.; Gonchar, V.
Mar-2024Marketing approaches to solving current obstacles of grain export to EU countries.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Kulish, Tetiana; Куліш, Тетяна Володимирівна
2019A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Brunner, Thomas; Kerimova, Yukilay; Kulish, Tatyana; Куліш, Тетяна Володимирівна; Konovalenko, Anastasia; Коноваленко, Анастасія Сергіївна
2024Export potential of Ukrainian buckwheat to European union countries.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Kulish, Tetiana; Куліш, Тетяна Володимирівна
2023Strategy of SME’s development in industry and engineering.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Sokil, Yana; Сокіл, Яна Сергіївна; Kulish, Tetyana; Куліш, Тетяна Володимирівна
Feb-2023Digitization of Business Processes and the Impact on the Interaction of Business Entities.Obikhod, Svitlana; Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Nestor, Vitalii; Harvat, Olha; Akhtoian, Arman
2023Європейський вектор стратегічного розвитку бізнесуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
2021Цифрова трансформація, як інструмент розвитку організації.Лебедка, А.А., магістрант; Куліш, Тетяна Володимирівна
2021Вплив медіаканалів на позиціонування бренду.Сокіл, Яна Сергіївна; Сокіл, Олег Григорійович
2021Modern approaches for storytelling: case for european and asian producers.Ahrorov, F.,; Legeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна
2021Outlook of digitalization of supply chain management at belt and road initiative.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Wei, Feng; Yessengaziyevа, C.E.; Sokil, D. PhD student
2021The present-day approach to the development of agricultural trade along the new silk road.Mesel-Veselyak, V.; Legeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна; Demchuk, Olena; Демчук, Олена Миколаївна
2021Потенціал цифровізації системи шкільного харчування.Коноваленко, Анастасія Сергіївна
2021Influence of the one belt one road initiative on customer profile of food consumption in the digital age.Khadjinova E., E.; Bincheva, Polina; Бінчева, Поліна Геннадіївна
2021Ринок маркетингових досліджень у системі SMM.Арестенко, Тетяна Вікторівна; Шквиря, С.В., магістрант
2021Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств.Шквиря, Наталя Олександрівна; Лещук, А.К., бакалавр
2021Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2021Crucial challenges of digital marketing in companies of ag engineering industry.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Esengazieva, S.
2021Маркетингові цифрові технології в просуванні крафтової продукції підприємств.Куліш, Тетяна Володимирівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 424