Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorКолесник, А. А.-
dc.date.accessioned2018-12-20T07:33:34Z-
dc.date.available2018-12-20T07:33:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486-
dc.description.abstractRU: В статье уточнены теоретические аспекты формирования маркетинговой товарной стратеги. На примере предприятия, которое специализируется на производстве консервированной продукции, разработана маркетинговая товарная стратегия и оценен эффект ее применения. EN: The theoretical aspects of the formation of commodity marketing product strategies are specified. By the example of the company, which specializes on the production of canned products, the market-ing product strategy is developed and the effects of its application are evaluated.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherИжГТУ имени М.Т. Калашниковаuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.);(С. 276-280)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинговая товарная стратегияuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing product strategyuk
dc.titleРазработка маркетинговой товарной стратегии предприятияuk
dc.title.alternativeDevelopment of the marketing product strategy of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-276-280.pdf403.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.