Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Формирование ценностей креативного ресурса и капитала предпринимателей в условиях рискогенного общества: неоаксиологический анализОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman
2014Производительность труда как показатель эффективности производственной деятельностиЯрчук, Ангелина Владимировна; Ярчук, Ангеліна Володимирівна; Yarchuk, Anhelina
2014Формування маркетингової стратегії туристичних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Філософія ринкових відносин у історико–економічному дискурсі сучасних українських вченихОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2017Напрямки розвитку інноваційної політики в сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2014Проблеми впровадження інструментів електронної комерції в агробізнесіСерських, Надія Сергіївна; Серских, Надежда Сергеевна; Serskykh, Nadiia
2014Рекламний менеджмент: аналіз тенденцій та особливостей розвитку медійного ринку УкраїниАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Management of competitiveness of dairy enterprisesLegeza, Daria; Легеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна
2018Культурна політика міста як субпарадигма самореалізації особистості в контексті культурної модернізаціїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2014Перспективы развития инфраструктуры аграрного рынка в современных условияхКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tatiana
2017Роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішеньКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2017Підходи до вибору конкурентної стратегії суб’єктами господарюванняКрушельницька, С. І.; Крушельницкая, С. И.; Krushelnytska, S.
2017Підходи до формування товарної маркетингової стратегії суб’єктів господарюванняКлименко, В. Р.; Клименко, В. Р.; Klymenko, V.
2017Джерела персоналу для підприємцівВертегел, Сергій Якович; Вертегел, Сергей Яковлевич; Vertehel, Serhii
2017Досвід державного регулювання інноваційної діяльності суб’єктів господарювання у КанадіБончужна, Є. Ф.; Бончужная, Е. Ф.; Bonchuzhna, Ye.
2017Малобюджетні маркетингові комунікаціїАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.; Арестенко, В. В.; Arestenko, V.
2018Модель розпізнавання мовлення для вирішення задачі керування елементами веб-сайтуЛитвин, Юлія Олександрівна; Литвин, Юлия Александровна; Lytvyn, Yulia; Строкань, Оксана Вікторівна; Строкань, Оксана Викторовна; Strokan, Oksana
2017Становлення та розвиток "homo economicus" в умовах глобалізації та інформаційної революціїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2013Формування економічної культури майбутнього підприємцяОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2016Маркетинг взаємодії в підприємствах зернопродуктового комплексу АПКАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 462