Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4652
Title: Підходи до формування товарної маркетингової стратегії суб’єктів господарювання
Authors: Клименко, В. Р.
Клименко, В. Р.
Klymenko, V.
Keywords: товарна маркетингова стратегія;суб’єкти господарювання;маркетингова товарна політика;стратегія інновації;модифікація товару
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 53-54
Abstract: UK: У сучасних умовах господарювання ключовим елементом досягнення комерційного успіху підприємства у короткостроковій і довгостроковій перспективах виступає маркетингова товарна політика. Тільки товар, що є конкурентоспроможним на ринку за своїми властивостями по відношенню до товарів-субститутів, здатен забезпечити стійку перевагу існування підприємства на ринку. Тому питання вибору маркетингової товарної стратегії є досить важливим та складає основну частину змісту діяльності підприємства. Товарні стратегії - це головні принципові напрями товарної політики, слідуючи яким підприємство може забезпечувати стабільний обсяг продажів і прибуток на всіх стадіях життєвого циклу продукту.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4652
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-53-54.pdf1.73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.