Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-29 of 29 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2021The study of consumer behavior in the market of bakery products in the conditions of brand managementMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна
2019Елементи маркетингового механізмуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Шрамко, Александр Владимирович; Шрамко, Олександр Володимирович; Shramko, Oleksandr
2011Розвиток регіональної системи маркетингу і агромаркетингової інформації Запорізької областіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2014Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємствКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2019Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2023Маркетингові дослідження поведніки споживачів снеківШквиря, Наталя Олександрівна; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Shkvyria, Natalia; Arestenko, Tatyana