Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5183
Title: Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: конкурентоспроможність;маркетинг;конкурентні переваги;конкурентна позиція;збутова діяльність;competitiveness;competitive advantage;competitive position;marketing;activities
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Матеріали Міжн. науково-прак. конф. [«Сільські території: фінансово-економічні проблеми»], (Мелітополь, 6-7 травня 2014 р.);(С. 176-179)
Abstract: UK: Розглянуто основні підходи до оцінки конкурентоспроможності аграрних підприємств. Досліджено особливості впливу та взаємозв'язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. EN: In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5183
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.PDF290.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.