Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 86 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Формирование маркетинговой коммуникационной стратегии предприятияБрицын, А. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Стратегічний аналіз макросередовища підприємств галузі овочівництваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Обоснование выбора маркетинговой стратегии предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Пошук сенсу щастя української молоді в умовах гібридної війниАфанасьєва, Л. В.; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку плодово-ягідної продукціїКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2019Взаємозв’язок корпоративної соціальної відповідальності та брендингуСокіл, Яна Сергіївна; Сокол, Яна Сергеевна; Sokil, Yana
2019Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємстваВовк, І. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia