Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7418
Title: Стратегічний аналіз макросередовища підприємств галузі овочівництва
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: макросередовище підприємства;ринок овочів;овочівництво;«виробник – переробник – споживач»;овочева галузь;macroenvironment;vegetable industry enterprises;macroenvironment threats;macroenvironment opportunities
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. форуму (21-22 черв. 2019р .);С. 67-71
Abstract: UK: Стратегічний аналіз макросередовища підприємства відбувається через дослідження факторів, які впливають на підприємство та визначають ефективне функціонування та досягнення цілей. Аналіз макросередовища дозволяє визначити і зрозуміти можливості і загрози, які можуть виникнути для підприємства, а також отримати інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень по адаптації підприємства до мінливих зовнішніх умов і сформувати стратегічні альтернативи. EN: The article the factors of macroenvironment influencing the effectiveness enterprises in the vegetable industry activities have been determined and analyzed. The factors’ significance as well as the threats and opportunities of Ukrainian vegetable market are revealed.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7418
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf195.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.