Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9034
Title: Взаємозв’язок корпоративної соціальної відповідальності та брендингу
Authors: Сокіл, Яна Сергіївна
Сокол, Яна Сергеевна
Sokil, Yana
Keywords: концепції маркетингу;соціальна відповідальність;корпоративна соціальна відповідальність
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Розвиток інтегрованої звітності підприємств: тези виступів Міжнар. наук. конф. (Житомир, 4-5 жовтня 2019 р.);С. 248-249
Abstract: Глобалізація, діджиталізація, відкритість і доступність інформації зумовлюють посилення зв‘язків між виробниками і споживачами та надають можливість підприємствам продемонструвати усім зацікавленим сторонам екологічні, соціальні та етичні аспекти ведення бізнесу й позитивний вплив компанії на навколишнє середовище, благополуччя як окремих індивідів, так і добробут суспільства загалом.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9034
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf279.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.