Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8942
Title: Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємства
Authors: Вовк, І. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: стратегія підприємства;товарна стратегія;управлінські рішення
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених. (31 жовт. 2019 р.);(С. 544-546)
Abstract: Важливим інструментом маркетингової діяльності підприємства є товарна стратегія. Товарна стратегія має економічне і соціальне значення. Економічна важливість полягає в тому, що розробка ефективної товарної стратегії дозволить підприємству вижити в умовах жорсткої конкуренції і стати успішним. З соціального боку управління асортиментом формує у споживачів смаки, потреби, і навпаки, смаки і потреби споживачів дуже впливають на товарну стратегію підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8942
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf288.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.