Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 21 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Маркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятийКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2016Модель поведінки споживача промислового ринку соняшникуКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Прийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплінШевчук, Олена Юріївна; Шевчук, Елена Юрьевна; Shevchuk, Olena
2016Конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузіЛєбєдєва, І. Г.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Применение метода анализа иерархий для выбора стратегического управленческого решенияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2016Використання інтерактивних методів при викладанні маркетингових дисциплінАрестенко, В. В.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2016Модель формирования стратегии развития предприятия на рынке молокаКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2016Сутність та особливості маркетинового планування конкурентоспроможності продукціїШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Застосування тренінгових занять у практичній підготовці маркетологівВертегел, Сергій Якович; Вертегел, Сергей Яковлевич; Vertehel, Serhii
2016Маркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятийКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana