Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1573
Название: Використання інтерактивних методів при викладанні маркетингових дисциплін
Авторы: Арестенко, В. В.
Арестенко, Т. В.
Арестенко, В. В.
Ключевые слова: інтерактивні методи навчання
принципи взаємодії
активності
груповий досвід
Дата публикации: 2016
Издательство: ТДАТУ
Серия/номер: Збірник науково-методичних праць «Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі»;Випуск 19
Краткий осмотр (реферат): UK: Основні методичні інновації пов'язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів навчання. Учбовий процес у вузі, що спирається на використання інтерактивних методів навчання, організовується з врахуванням впровадження в процес пізнання всіх студентів групи без виключення Останнім часом особливу популярність набуває саме метод кейс-стаді - принципово необхідне доповнення до лекційної методики проведення занять, яка є базовим елементом навчання в класичній, університетській системі навчання. EN: Major methodological innovations now associated with the use of interactive teaching methods are describe in the article. The educational process at the university, based on the use of interactive teaching methods organized in view of the introduction of a process of learning for all students groups, without exception. In this situation becomes popular a method of case studies - fundamentally necessary addition to the lecture methods of learning, which is a basic element of learning in classical, university education system.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1573
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-13-20.pdf439,32 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.