Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Название: Прийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплін
Авторы: Шевчук, О. Ю.
Ключевые слова: управлінські рішення
методи рішення проблем
Дата публикации: 2016
Издательство: Таврійський державний агротехнологічний університет
Серия/номер: Збірник науково-методичних праць " Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 19
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається необхідність майбутніх фахівців з маркетингу приймати колективні управлінські рішення, використовуючи в якості навігаційної карти різноманітні технології і евристичні методи, зокрема, метод «мозкового штурму», є інструментами вироблення і прийняття колективних рішень проблем в маркетинговій діяльності підприємств
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-272-281.pdf442,88 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.