ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221
Title: Маркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятий
Authors: Кулиш, Т. В.
Keywords: управленческие решения
маркетинговые исследования
Issue Date: 2016
Publisher: Костонайский ИнЭУ им. М. Дулатова; МААО
Series/Report no.: Наука: науч. журнал;Спецвыпуск : Дулатовские чтения-2015: матер. VII междунар. науч.-практ. конференции, т. 3 : Экономика и менеджмент
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1829.pdf520,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.