Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 54 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Маркетинговий аспект споживчої соціалізації дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2007Проблеми мотивації студентів при проходженні виробничої практики в умовах формування економіки, заснованої на знанняхКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2009Необхідність управління розвитком промислового регіону на основі механізму соціального партнерстваКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Ринкові переваги реалізації вакуумованих продуктів харчуванняЛущик, А. О.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Соціальна відповідальність бізнесу на ринку кондитерських цукрових виробівБончужна, Є. Ф.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Асортиментна політика виробництва hand-made продукціїБолбат, О. Г.; Вторигін, А. Ю.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2011Державне регулювання соціальної відповідальності малого і середнього підприємництва в УкраїніКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia