Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582
Название: Проблеми мотивації студентів при проходженні виробничої практики в умовах формування економіки, заснованої на знаннях
Авторы: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключевые слова: індивідуальний підхід
виробнича практика
форми навчання
методи навчання
Дата публикации: 2007
Серия/номер: Стратегии развития Украины в глобальной среде [за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. 26-28 окт. 2007 р.];Т. 2 (С. 88–90)
Краткий осмотр (реферат): Перебуваючи у процесі пошуку універсальних методик навчання, протягом тривалого часу педагогіка не брала до уваги необхідність індивідуального підходу до студентів. Від цього страждала, перш за все, ефективність такої підготовки спеціалістів. Протягом багатьох десятиріч метою навчання була підготовка освіченої людини. Акцент такої концепції освіти спрямовуйся в основному на отримання та оцінку знань студентів. Необхідно зазначити, що раніше комплекс «освіта-виробництво» містив тільки два активних суб’єкта: студента і державу. Державні навчальні заклади вели підготовку студентів - потенційних працівників - для державних же установ, підприємств, організацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0088-52-54.pdf172,14 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.