
ISSN: 2524-0714
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582
Название: | Проблеми мотивації студентів при проходженні виробничої практики в умовах формування економіки, заснованої на знаннях |
Авторы: | Коноваленко, Анастасія Сергіївна Коноваленко, Анастасия Сергеевна Konovalenko, Anastasiia |
Ключевые слова: | індивідуальний підхід виробнича практика форми навчання методи навчання |
Дата публикации: | 2007 |
Серия/номер: | Стратегии развития Украины в глобальной среде [за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. 26-28 окт. 2007 р.];Т. 2 (С. 88–90) |
Краткий осмотр (реферат): | Перебуваючи у процесі пошуку універсальних методик навчання, протягом тривалого часу педагогіка не брала до уваги необхідність індивідуального підходу до студентів. Від цього страждала, перш за все, ефективність такої підготовки спеціалістів. Протягом багатьох десятиріч метою навчання була підготовка освіченої людини. Акцент такої концепції освіти спрямовуйся в основному на отримання та оцінку знань студентів. Необхідно зазначити, що раніше комплекс «освіта-виробництво» містив тільки два активних суб’єкта: студента і державу. Державні навчальні заклади вели підготовку студентів - потенційних працівників - для державних же установ, підприємств, організацій. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582 |
Располагается в коллекциях: | кафедра Маркетинг |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
0088-52-54.pdf | 172,14 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Google ScholarTM
Проверить
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.