Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 121-130 of 132 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2021Корпоративний маркетинг сучасної епохиСкляров, Роман Васильович; Скляров, Роман Васильевич; Skliarov, Roman; Мальчев, Б. Р.
2020Маркетингові інструменти в системі бізнес - плануванняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Застосування методології консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту підприємств галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Організація маркетингового управління виробничим підприємствомНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Маркетингові аспекти реалізації ягід полуниціГущин, О. В.; Доновський, В. В.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2015Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2023Методологічні засади формування парадигми збуту.Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2022Теоретичні основи інтеграції підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Косяк, Аліна; Nekhai, Viktoriia; Kosiak, Alina
2023Маркетинг в управлінні підприємствами машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Волкова, С. О.; Nekhai, Viktoriia; Volkova, Sofia