Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6266
Title: Організація маркетингового управління виробничим підприємством
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: ринкова ситуація;маркетинг;удосконалення управління підприємством;матеріально- технічне постачання;прибуток;аутсорсинг
Issue Date: 2012
Series/Report no.: Проблеми розвитку українського суспільства: прогнози та реалії: збірник наукових праць за результатами науково-практичної конференції;С. 20-23
Abstract: Знання ринкової ситуації дає можливість організовувати виробництво тих товарів, на які є попит. Маркетинг покликаний розвивати профільні ринки, спонукати інновації, оновлення асортименту, підтримувати беззбиткову діяльність вітчизняних підприємств. З часом простежується зростання довіри до професійних маркетингових організацій. Саме до таких відносяться, зокрема, і підприємства сільськогосподарського машинобудування.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6266
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29....статья ЕГФ апрель 2012.pdf333.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.