Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 51 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Необхідність інноваційного підходу до вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Формування системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємствНестеренко, Світлана Анатоліївна; Нестеренко, Светлана Анатольевна; Nesterenko, Svitlana
2020Маркетинговая стратегия продвижения продукции пчеловодстваКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2020Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2017Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2014Определяющие особенности сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2017Применение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения УкраиныМихайлова, Л. И.; Нехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
23-Jan-2019Факторы макромаркетингового окружения организацииБончужная, Е. Ф.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2012Систематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльностіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia