Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Maiboroda, Hanna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 9 to 14 of 14 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Фактори макросередовища та їх вплив на діяльність хлібопекарських підприємствМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna