Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810
Назва: | Методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів |
Автори: | Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатольевна Titova, Olena |
Ключові слова: | творчий потенціал інженера;інноваційна інженерна діяльність;методологічні підходи,;підготовка агроінженерів;розвиток інженерної творчості |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | Інноваційна педагогіка;Вип. 4, т. 2 (С. 70-74) |
Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей у аграрних університетах. Зроблено аналіз наукової думки щодо проблеми підготовки творчого інженера. На основі філософських та загальнонаукових засад виокремлено частково методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студента-агроінженера. Це дає можливість проаналізувати засоби, прийоми та методи, які застосовуються для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. Означені підходи складатимуть основу для розроблення системи розвитку творчого потенціалу інженера для аграрного виробництва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тітова_2018_6.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.