Методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

В статті висвітлено методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей у аграрних університетах. Зроблено аналіз наукової думки щодо проблеми підготовки творчого інженера. На основі філософських та загальнонаукових засад виокремлено частково методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студента-агроінженера. Це дає можливість проаналізувати засоби, прийоми та методи, які застосовуються для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. Означені підходи складатимуть основу для розроблення системи розвитку творчого потенціалу інженера для аграрного виробництва.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By