Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTitova, Olena-
dc.date.accessioned2020-03-10T09:14:33Z-
dc.date.available2020-03-10T09:14:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810-
dc.description.abstractВ статті висвітлено методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей у аграрних університетах. Зроблено аналіз наукової думки щодо проблеми підготовки творчого інженера. На основі філософських та загальнонаукових засад виокремлено частково методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студента-агроінженера. Це дає можливість проаналізувати засоби, прийоми та методи, які застосовуються для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. Означені підходи складатимуть основу для розроблення системи розвитку творчого потенціалу інженера для аграрного виробництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;Вип. 4, т. 2 (С. 70-74)-
dc.subjectтворчий потенціал інженераuk
dc.subjectінноваційна інженерна діяльністьuk
dc.subjectметодологічні підходи,uk
dc.subjectпідготовка агроінженерівuk
dc.subjectрозвиток інженерної творчостіuk
dc.titleМетодологічні підходи до розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітова_2018_6.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.