Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8949
Title: Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємства
Authors: Лебедка, А. А.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: стратегічний аналіз;хлібопекарське виробництво;ТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат»;прибуток;стратегія розвитку товару
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.);(С. 89)
Abstract: Найважливішим початковим етапом при розробці стратегії розвитку хлібопекарського підприємства є стратегічний аналіз. Стратегічний аналіз виражається в процедурі дослідження дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища і їх впливу на економічну діяльність підприємства. Стратегічний аналіз має на меті знаходження в кожному процесі найбільш стійких закономірностей і тенденцій, здатних грати вирішальну роль в майбутньому, а також прогнозування на їх основі, зокрема, показників економічної діяльності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8949
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf263.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.