Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебедка, А. А.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-12-19T07:33:55Z-
dc.date.available2019-12-19T07:33:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8949-
dc.description.abstractНайважливішим початковим етапом при розробці стратегії розвитку хлібопекарського підприємства є стратегічний аналіз. Стратегічний аналіз виражається в процедурі дослідження дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища і їх впливу на економічну діяльність підприємства. Стратегічний аналіз має на меті знаходження в кожному процесі найбільш стійких закономірностей і тенденцій, здатних грати вирішальну роль в майбутньому, а також прогнозування на їх основі, зокрема, показників економічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.);(С. 89)-
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectхлібопекарське виробництвоuk
dc.subjectТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат»uk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectстратегія розвитку товаруuk
dc.titleСтратегічний аналіз хлібопекарського підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf263.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.