Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7953
Title: Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандр
Authors: Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Пазенко, П. О.
Keywords: інструмент маркетингу;реалізація іншевих культур;коріандр;збут коріандру;ринок коріандру;виробництво коріандру;особливості використання коріандру
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 262-265
Abstract: Умови сучасного розвитку сільського господарства та факт нестабільності цін на продукцію сільськогосподарського виробництва вимагає знаходити нові шляхи для отримання прибутку. Саме коріандр відноситься до тих самих культур, які за своїми біологічними властивостями ідеально здатні сформувати високі показники врожайності на територіях України. Постає проблема введення коріандру на ринок спецій, а саме дефіцит маркетингових інструментів, завдяки яким коріандр міг би отримати більшу увагу серед українських споживачів
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7953
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf213.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.