Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLeheza, Daria-
dc.contributor.authorПазенко, П. О.-
dc.date.accessioned2019-08-14T11:57:35Z-
dc.date.available2019-08-14T11:57:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7953-
dc.description.abstractУмови сучасного розвитку сільського господарства та факт нестабільності цін на продукцію сільськогосподарського виробництва вимагає знаходити нові шляхи для отримання прибутку. Саме коріандр відноситься до тих самих культур, які за своїми біологічними властивостями ідеально здатні сформувати високі показники врожайності на територіях України. Постає проблема введення коріандру на ринок спецій, а саме дефіцит маркетингових інструментів, завдяки яким коріандр міг би отримати більшу увагу серед українських споживачівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 262-265-
dc.subjectінструмент маркетингуuk
dc.subjectреалізація іншевих культурuk
dc.subjectкоріандрuk
dc.subjectзбут коріандруuk
dc.subjectринок коріандруuk
dc.subjectвиробництво коріандруuk
dc.subjectособливості використання коріандруuk
dc.titleІнструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: коріандрuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf213.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.