Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7950
Title: Розвиток ринку часнику як нішевої культури
Authors: Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Краєва, О. В.
Keywords: вирощування часнику;збут часнику;іншеві культури;маркетингові аспектів просування продукції;часник;маркетингові інструменти
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 235-239
Abstract: Часник є частиною засобів, що дозволяє підтримувати здоровий стан будь якої людини. Окрім цього він також є тією культурою, що дозволяє отримувати високий прибуток з невеликих площ посівів. Сприятливі кліматичні умови України дозволяють вирощувати вказану культуру практично за всіма регіонами України. Розвиток виробництва часнику є можливим по всій території країни. Однак для реалізації вищевказаного та отримання бажаного рівня доходу є необхідним пошук нових ринків збуту та виявлення основних маркетингових аспектів просування продукції, адже часник відносить так званих «нішевих культур»
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7950
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf225.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.